Гарантія
1. Отримання продукції:
Важливо при отриманні замовлення, перевірити його на наявність зовнішніх механічних пошкоджень та комплектності товару. Після здійснення перевірки Покупець проводить розрахунок з кур'єром і підписує документи про те, що продукція не має механічних пошкоджень. Після даних дій пред'явити претензії про механічні пошкодження і некомплектності продукції буде неможливо.
2. Повернення або обмін продукції належної якості:
Покупець керуючись законом України «Про захист прав споживачів» має право повернути товар протягом 14 днів з дня набуття, але за таких умов:
-товар не був у використанні і не має слідів вживання (подряпин, плям, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін і т.д.)
-Зберегти цілісність упаковки, пломб, ярликів і збережені всі аксесуари і т.д.
-покупець повинен мати: гарантійний талон заповнений відповідним чином, товарний чек, паспорт
3. Повернення або обмін неналежної якості:
Повернення або обмін товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру. Покупець повинен мати: гарантійний талон, заповнений відповідним чином, товарний чек, паспорт. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів з дня написання заяви.